Ką daryti, norint atlikti nemokamą grąžinimą?
Jei siuntą gavote per Venipak kurjerių tarnybą arba į Venipak partnerių terminalą:
- Siuntoje rasite grąžinimo formą, užpildykite ją ir supakuokite kartu su grąžinama(-omis) preke(-ėmis)
- Ant pakuotės užklijuokite siuntoje rastą grąžinimo lipduką
- Siuntą galite atnešti į vieną iš Gerduvos parduotuvių arba atsiųsti: jei užsakymą Jums pristatė kurjeris, kreipkitės į Venipak tel. 8 700 55221 dėl siuntos paėmimo. Jei siuntą atsiėmėte paštomate, grąžinkite ją į tą patį paštomatą.
- Nemokamo grąžinimo lipdukas galioja 30 dienų nuo siuntos pristatymo dienos.
Jei siuntą gavote į Omnivos paštomatą:
- Siuntoje rasite grąžinimo formą, užpildykite ją ir supakuokite kartu su grąžinama(-omis) preke(-ėmis)
- Užregistruokite grąžinimą platformoje grazinimai.omniva.lt
- Atsispausdinkite į el. paštą gautą siuntos grąžinimo lipduką ir priklijuokite jį ant supakuotos siuntos. Lipduką taip pat galima atsispausdinti ir atvykus prie paštomato.
- Paštomato ekrane pasirinkite „Siųsti siuntą“ ir „Anksčiau užregistruota siunta“. Ekrane įveskite siuntos numerį.
- Įdėkite siuntą į atsidariusį paštomato skyrelį ir uždarykite dureles.
Taisyklės
- Prekių grąžinimas ir keitimas vykdomas vadovaujantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. birželio 11 d. nutarimu Nr. 697 (Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. liepos 22 d. nutarimo Nr. 738 redakcija) patvirtintomis “Mažmeninės prekybos taisyklėmis”.
- Prekių grąžinimo ir keitimo numatyta teise Pirkėjas gali pasinaudoti per 30 dienų nuo prekių pristatymo jam dienos (perkant prekes elektroninėje parduotuvėje), informuodamas apie tai Pardavėją raštu (užpildydamas prekių grąžinimo formą) ir atlikdamas veiksmus nurodytus Grąžinimo ir pakeitimo skiltyje. Teisė grąžinti prekės aprašyta Taisyklių 4.2. punkte.
Grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
- El. parduotuvės pirkėjas turi teisę grąžinti visas prekes, jam negrąžintinų prekių sąrašas negalioja.
- Klientas, pirkdamas prekę, įgauna teisę grąžinti ją į bet kurį Gerduvos padalinį.
- Grąžinama kokybiška prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos, tačiau ji gali būti be pakuotės. Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
- Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;
- Grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimą įrodantį dokumentą;
- Prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos - Šis punktas netaikomas grąžinant nekokybišką prekę.
- Pinigai už grąžinamas prekes grąžinami grynaisiais pinigais arba banko pavedimu į mokėtojo banko sąskaitą, jei grąžinama prekė pristatoma į vieną iš Gerduvos fizinių parduotuvių. Jeigu grąžinamos prekės atitinka grąžinimo sąlygas, pinigai bus pervesti per 14 darbo dienų nuo prekių gavimo dienos.
- Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko šiame straipsnyje nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.
- Kai grąžinama gauta ne ta prekė ir/ar nekokybiška prekė, Pardavėjas įsipareigoja pasiimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis.
- Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi analogiškų prekių, jis grąžina Pirkėjui už prekes sumokėtus pinigus. Išlaidas susijusias su nekokybiškų prekių grąžinimu/pakeitimu prisiima Pardavėjas.
- Tuo atveju jei klientas per 30 dienų pageidauja pakeisti prekę į kitą: Pardavėjas priima grąžinamą prekę, jei ji atitinka reikalavimus, pateiktus šioje prekių grąžinimo tvarkoje, Pirkėjui grąžinami pinigai. Keičiamai prekei suformuojama nauja pardavimo operacija.