Prekių ir pinigų grąžinimas / Garantija

Kur ir per kiek laiko galima grąžinti prekes?

Visoms Gerduvos elektroninėje parduotuvėje įsigytoms prekėms suteikiama 30 dienų grąžinimo garantija. Įsigytą prekę galite grąžinti jeigu ji atitinka šias sąlygas:

  • grąžinama prekė turi būti originalioje, tvarkingoje pakuotėje, nepanaudota; 
  • prekė turi būti nesugadinta, neatidaryta; 
  • grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo gauta;
  • grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą;
  • prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos. (Šis punktas netaikomas grąžinant nekokybišką prekę.)

Jei prekė atitinka grąžinimo sąlygas, susisiekite su mumis el. paštu: [email protected], mes jums atsiųsime prekių grąžinimo dokumentą, kurį privaloma užpildyti ir pateikti kartu su grąžinamomis prekėmis. Grąžinti prekes galite patys adresu: Vasario 16-osios g. 21A, LT-96124 Gargždai, (I-V 08.00 iki 17.00 val.), atnešti į bet kurią Gerduvos parduotuvę arba atsiųsti naudojantis kurjerio paslaugomis. Platesnę informaciją rasite čia.

Kur kreiptis jei prekė sugedo?

Visoms Gerduvoje parduodamoms prekėms yra suteikiamas garantinis laikotarpis. Gamintojo suteikiamas garantinis laikotarpis nurodomas prekės aprašyme, o jeigu jo nėra, vadinasi galioja standartinis 24 mėn. garantinis laikotarpis.

Jei turite pirkimo kvitą ir prekei dar galioja garantinis laikotarpis – susisiekite su mumis el. paštu l[email protected], mielai prekę sutvarkysime, o jei prireiks ir pakeisime į naują!

Ką daryti jei gavau apgadintą prekę?

Kiekvieną kartą gavę prekes, apžiūrėkite ar pakuotė nepažeista, ar nesimato kitokių mechaninių ar jums įtartinų pažeidimų. Jeigu tokių pažeidimų yra, iškart informuokite apie juos kurjerį. Taip pat, nedelsiant nufotografuokite pažeistą pakuotę ir informuokite mus el. paštu: [email protected] arba tel. nr. +370 5 214 0058.

 

Pristatymas

Kaip pakeisti pristatymo adresą?

Jei prekę jau užsisakėte, bet įvedėte klaidingą adresą ir norite jį pakeisti, tai galite padaryti susisiekę su mumis el.paštu [email protected], tel. nr. +370 5 214 0058, žinute per mūsų internetinės svetainės pokalbių langą, arba žinute per Gerduvos soc. tinklų platformas.

Kokia yra prekių pristatymo kaina?

Prekes pristatome NEMOKAMAI, kai užsakymų krepšelis viršija 50 € sumą. Jei užsakymo krepšelio suma nesiekia 50 €, pristatymo kaina Venipak kurjeriu – 2.90 €, Omniva kurjeriu – 4.50 €.

Jei užsakymo suma nesiekia 20 € yra taikomas administravimo mokestis – 1.90 €. Prekes pristatome į bet kurią pasirinktą vietą Lietuvos Respublikos teritorijoje (išskyrus Kuršių Neriją).

Per kiek laiko pristatomos prekės?

Užsakymai pristatomi per Venipak kurjerių tarnybą ir į Omniva paštomatus. Užsakymus pristatome per 2-4 d. d. Venipak informuoja klientus SMS žinute pristatymo išvakarėse (nurodomas siuntos nr., pasiūloma pristatymo alternatyva Venipak punktuose). Siuntos gavimo dieną atsiunčiama žinutė su PIN kodu ir kurjerio tel. nr. Jeigu užsakymo pristatymo dieną neplanuojate būti nurodytoje siuntos pristatymo vietoje - prašome susisiekti su kurjeriu ir susitarti dėl alternatyvaus pristatymo laiko.

Ar galima kurjeriui ir paštomate atsiskaityti grynaisiais pinigais?

Taip, už prekes galite sumokėti grynaisiais pinigais kai jas atsiimsite iš kurjerio. Šiam atsiskaitymo būdui yra taikomas papildomas 1.90 € mokestis. Paštomate galimybės atsiskaityti grynaisiais pinigais nėra.

 

Prekių atsiėmimas

Ar galima atsiimti prekę fizinėje parduotuvėje užsakius internetu?

Taip, prekes NEMOKAMAI galima atsiimti bet kurioje GERDUVOS parduotuvėje. Parduotuvių sąrašą, adresus ir darbo laiką galite rasti ČIA.

Ar galima atsiimti prekę paštomate?

Daugumą mūsų asortimento prekių galima atsisiųsti į paštomatų tinklą visoje Lietuvoje. Venipak ir Omniva  pristatymo kaina - 1.90 €. Prekes į Venipak ir Omniva paštomatus pristatome NEMOKAMAI, kai užsakymų krepšelis viršija 50 € sumą. Jeigu dėl išmatavimų, prekės negalima atsiimti paštomate, užsakymo metu šis siuntimo būdas nerodomas.

 

Užsakymai

Ar galima papildyti pateiktą užsakymą? Kaip?

Jei ką tik atlikote užsakymą ir norite jį papildyti, tai galite padaryti susisiekiant su mumis el.paštu [email protected] arba tel. nr. +370 5 214 0058.

Kaip atšaukti užsakymą?

Atšaukti savo užsakymą galite susisiekiant su mumis el.paštu [email protected] arba tel. nr. +370 5 214 0058. Pinigai už užsakymą, bus grąžinti į mokėjimo sąskaitą per 14 d.d.

Kaip pirkti įmonės vardu?

Užsakymą galite atlikti ir įmonės vardu. Susidėkite norimas prekes į krepšelį, pradėkite pirkimą. Užsakymo lange, kontaktų skiltyje pažymėkite, kad perkate kaip juridinis asmuo.  Įveskite visus prašomus įmonės duomenis. Atlikę apmokėjimą, sąskaitą faktūrą gausite nurodytu el. paštu, kai užsakymas bus suformuotas.

Ar kainos internetinėje parduotuvėje yra nurodytos su PVM?

Taip, kainos nurodytos su PVM.

Kaip pakoreguoti informaciją anketoje prisiregistravusiems/ neprisiregistravusiems klientams?

Jei norite pakeisti kontaktinę informaciją, tai galite padaryti prisijungę prie asmeninės paskyros www.gerduva.lt, o jei perkate kaip neregistruotas klientas, prašome kreiptis el.paštu [email protected] arba tel. nr. +370 5 214 0058.

 

Parduotuvės

Kur galima įsigyti prekę (fizinėse parduotuvėse)?

Gerduvos parduotuves galite rasti didžiuosiuose Lietuvos miestuose: Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje, taip pat Gargžduose, Tauragėje ir Mažeikiuose. Parduotuvių adresus ir darbo laiką galite rasti čia.

Ar kainos ir akcijos yra tokios pat kaip ir fizinese parduotuvėse?

Prekių kainos fizinėse ir internetinėje parduotuvėje yra vienodos. Prekėms, kurios internetinėje parduotuvėje pažymėtos nuolaidos ženklu e-kaina“, taikoma tokia pat nuolaida kaip ir fizinėse parduotuvėse, jas įsigyjant su lojalumo kortele.

Kur galiu pamatyti ar norima prekė yra Gerduvos fizinėje parduotuvėje?

Apsilankę Gerduvos internetinėje parduotuvėje ir paspaudę ant dominančios prekės, šalia prekės aprašymo rasite skiltį – Likučiai parduotuvėse. Paspaudus, galėsite pamatyti kurios Gerduvos parduotuvės turi norimą prekę.